sobota 16. února 2013

Zimní sporty

Držím se hesla, že vyvětrané dítě je nejlepší dítě. A tak chodíme sáňkovat, bobovat, lyžovat a bruslit, většinou dvakrát za den. Bruslíme na rybnících u domu, uprostřed vsi je krásná vybetonovaná nádrž zvaná Františkovy lázně, to máme krapet z ruky, když uvážím logistiku dvou dětí, z nichž jedno je nechodící mimino. Bývala to dřív "požárka", kam vyúsťovalo několik kanálů a ani ty panely tam už nebyly nic moc. Přesto jsme tam trávili v zimě spoustu času jako malí, pořád jsme bruslili, hráli hokej a rybičky lovte se. Jak napadl sníh, už se hlásilo, že se bude vyhrnovat led, ať se všichni dostaví. Jasné, nebylo to vždy bez problémů, ale většinou se dostavil hojný počet osob a brzy bylo hotovo.
Tento týden byly jarní prázdniny, měli jsme tu mého bratrance, tak jsem vyslala kluky bruslit. Vlastními silami si shrnuli kousek Potěšilu (hráblem na sníh), v úterý jsme se vydali "do vsi" a shrnuli si kus nádrže, já jsem jim pak ještě pomohla a vyhrnula "dráhy", protože Vítka moc nebaví střílet na bránu, mnohem raději má rychlou jízdu. No nebyl shrnutý celý led, ale na pěkné zabruslení to bylo. A na pořádný hokej ať si to shrne omladina.
Dneska jsem šla okolo a ono nic, co bylo vyhrnuté, tak zasněžilo a hotovo, nikdo nebruslí.
Nějak to nedokážu pochopit a připadá mi to docela škoda. Nádrž je parádní, večer se tam dá svítit,  jen nějak ti bruslaři chybí. Tak já nevím, co všichni "ti mladí" dělají?

1 komentář:

  1. Bjani, u nás se na rybníku bruslí a je to vždycky shrnuté, super plocha na hokej. Tak nevím, jak u vás, ale u nás omladina chodí na led :-)

    Efča

    OdpovědětVymazat