úterý 28. prosince 2010

Bruslařské povídání

Jak se mi ulevilo, když jsem dočetla toto. Mám dítě sice jen jedno, ale taky jsem to zvládla, aniž bych ječela nebo mu pleskla na zadek, aby už, do prkýnka, měl pro ten řev důvod. Tak jsem na sebe pyšná.
Rybník máme hned před oknama, po pár hokejových exhibicích (dítě boty, rodič brusle) se zdálo, že by ho to mohlo bavit, jsem včera koupila hokejku odpovídající velikosti a brusle kačenky.
V kačenkách a s novou hokejkou strávil celý včerejší večer a dnešní dopoledne a pořád že půjdeme bruslit. Volněji bylo až kolem třetí odpoledne, což už bylo pro něj celkem pozdě. Novou hokejku nevzal prakticky do ruky. No dobře. Na bruslích mu to celkem šlo, capkal statečně. Pak si je nechtěl sundat, pak nechtěl hokejku, pak nechtěl chodit, já odmítla tahat zase na saních, přece jen se musí venku taky hýbat, že, brusle si nechtěl znovu nasadit, puk neviděl...
To už jsme na ledu byli jediní, tak jsem si aspoň zabruslila já, běhal za mnou, vypadalo to skoro jak na sociálku, ale tak co. Tím se utahal ještě víc a začal ječet. Rybník je na návsi, všichni si to museli dost užít. No jen doufám, že až bude méně unavený, bude ho to víc bavit.
Ještě, že jdu zítra na chvíli do práce ;)

4 komentáře:

  1. Juj Bjani tak vy už máte brusle? Dneska jsem nad tím zrovna meditovala, že příští rok a tak možná bysme je možná mohli ještě letos zkusit. Jak jsi je kupovala velké? Aby je měl i napřesrok? Tos mi teda nasadila brouka do hlavy, já jsem furt taková opatrná a on M. taky není moc žádný sportovec (po mě :-))) ... hm, hmmm .... no uvidíme. S tím odchodem do práce tě plně chápu, u nás to není ani tak řev, jako věčné kňučení ...

    OdpovědětVymazat
  2. No paráda .... a fotečky by byly? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mahy, to jsou takové ty s dvěma nožama, jak mají jen ty pásky přes nohu, stály 220 Kč, na netu jsem je viděla dokonce někde kolem 160 Kč. A jsou nastavitelné od velikosti 26 až někam nevím kam. Takové ty klasické klučičí kanady si myslím by motoricky ještě nezvládl. Taky co jsem se ptala v obchodě, tak nejmenší velikost opravdických bruslí je 30. Ona ho dost baví hokejka s pukem, tak to zpestříme snahou o bruslení, ať se chlapec snaží. Včera byl s Petrem a prej neječel. On jako nebruslí, jen v tom cape a občas se trochu sklouzne, ale tak chceme ho trošku vést ke sportu, líbí se mu, když strejdové hrajou hokej, ale zas to nechceme přehánět.
    Luci, foťák si vezmem zítra, fotky budou.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za info, já furt nějak nevím, ke sportu bych taky vést chtěla, ale nějak tuším, že M. na to asi nebude mít po nás moc buňky ... stačí, že už uklouzne na kaluži a už kňučí :-(

    OdpovědětVymazat