úterý 28. prosince 2010

Vánoční

Moc pěkné to bylo, škoda, že to tak rychle uteče. Ač jsem se snažila přípravy maximálně rozvrhnout, stejně mi zůstalo balení na 23. večer, takže jsme šli spát asi o půl druhé. Dávám si předsevzetí do příštího roku, nakoupeno bylo dávno, takže balit postupně by nebyl problém, jen vymyslet, kam to schovat, ale v novém příští rok už bude schovávaček dost ;-).
 Jednu chvíli se mi zdálo, že Vítek bude mít málo hracích dárků - sadu nářadí zabalenou nadvakrát a houpacího koníka, ale nakonec se ukázalo, že to bylo množství víc než dostatečné. Koníka si rozbalil až nakonec po dlohém přemlouvání, nářadí bylo mnohem důležitější. Měkké dárky komentoval "obečení" a odkládal stranou :-))) Knihy si prohlídl, ale nářadí bylo hvězdné. 
 U babičky dostal hrající kytaru, hned si ji dal pod paži a hrál a tancoval :-))) Když jsem ho na mikulášské přemlouvala, aby si zatancoval, tak stál jak solný sloup. Taky by mě zajímalo, kde okoukal ty rockerské pohyby. Tak jsem naznala, že hudební talent je třeba rozvíjet a příležitostně zakoupím nějaké další hudební nástroje, určitě taková ta znělá dřívka, ta se mu velmi líbila na cvičení.
A pak dostal ještě koloodrážedlo, sedl si a jel, ne tada nějak daleko, ale šlo mu to.

2 komentáře:

  1. Bjani moc vám to sluší! Darů u nás taky bylo moc a taky si vždycky říkám, zda mám dost toho a toho. O kole uvažuju k narozeninám, malá ot... proč tam má napsáno Davídek? To je po někom nebo zn. kola?

    OdpovědětVymazat
  2. Mahy, to je značka kola.
    O těch dárkách jsem mluvila během pár dní s několika jinými rodiči a všude je to stejné, všichni říkají, že by stačily dva dárky...
    Tak budu asi spořit, až nastane doba, kdy bude chtít pod stromeček nový brusle, nebo profi-kopačky nebo něco podobně nákladného.

    OdpovědětVymazat