sobota 1. ledna 2011

Novoroční

Silvestra jsme strávili mimo domov s partou prima lidí, užili jsme si to velmi. Vítka hlídala babička s dedečkem. Jediný mrak na báječném večeru je, že se po půlnoci Vítek probudil, naši šli na dědinu potřepat pravicemi, bohužel zrovna došly baterky v chůvičce. No a prcek, jelikož doma nikoho nenašel, vydal se někoho hledat ven. V pyžamku a bosky. Obešel dvůr a šel nahoru k babičce. Kdo ví, kam by šel dál, kdyby zrovna nešel domů bratranec. Tak ho odchytl a odvedl domů. Vítek byl celej vykolejenej, všude bouchaly petardy, vůbec pak nemohl usnout, chůdě malý. Celý dopoledne o tom mluvil, ale pak už se zdál lepší. Tak doufám, že to na něm nezanechá moc hluboký stopy.
Novoroční dopoledne bylo válecí, pak jsme se vydali na příjemnou návštěvu a pak se ještě trochu protáhnout na led. Zabruslili jsme si všichni moc pěkně, jen fotky se mi nepodařily, protože už byla moc tma, snad zítra. Uvařili jsme si punč a příjemně poseděli.
Takový celkem příjemný den to byl, jen jsem nestihla projev prezidenta, budu si muset někde počíst, co říkal.
Jinak ty petardy mě dost štvou, bouchali včera celý večer hned od setmění, dneska zas. Pak mají děti spát klidně. Grrrrrrr. Že těm lidem není líto vystřílet takový prachy jen tak pro nic za nic, nechápu.

2 komentáře:

  1. Bjani co Víťula přežil to ve zdraví tu procházku? Já ty petardy taky nesnáším, tady toho "bordelu" bylo taky hodně, jak druhá světová málem, malýho to naštěstí nevzbudilo. Taky to nemám moc ráda, když pominu ty peníze tak mi vadí asi víc to nebezpečí úrazu!

    OdpovědětVymazat
  2. Mahy, čekala jsem taky s napětím, jak to dopadne, ale vypadá to, že to neodstůně, klep klep. Jen prvního a druhého vyžadoval teplejší oblečení, než nosí normálně.

    OdpovědětVymazat