čtvrtek 3. července 2014

Mytí oken

Jestli něco v domácnosti dělám opravdu nerada, tak je to mytí oken (a žehlení). S těmi okny je to vážně potíž, ikdyž máme príma okna, co se myjí docela snadno. /Ve srovnání s okny "na starým", kde je přes padesát mizerných křídel s loupající se barvou./ Už jsem i hledala nějakou firmu, co by mi ty okna umyla. Zatím mi nakonec těch peněz bylo líto a umyla jsem si to sama.
Dneska ale jsem zvládla všechna okna (krom garáže) na domě - což znamená jedny francouzské dveře, sedm oken obyčejných a čtyři střešní za přibližně tři hodiny, včetně přípravy svačinky dětem. Opravdu jsem tak šikovná, ale hlavní zásluha náleží tomuto príma pomocníkovi:


Ano, je to reklama, navíc ještě zdarma :-)
Super vychytávka, navrhnu mamce sdílené vlastnictví. Sic to není eko/bio, ale je to rychle a jen s malou námahou...

1 komentář: