úterý 5. února 2013

sKarta

Tak už mi taky přišel dopis, abych se jako laskavě dostavila na úřad a převzala si plastikovou kartičku, protože jsem si dovolila požádat o rodičovský příspěvek. Prý už se karta vyrábí, tak jsem žádána.Pěkně jsem se vytočila a napsala paní úřednici, že až naprší a uschne. Od září mi chodí rodičák normálně na účet, ale teď, teď potřebuji tu zelenou vymyšlenost. Psche! Na netu jsou formuláře pro odmítnutí v různých variantách, buď stroze právní nebo emotivnější, račte si vybrat.
Až mi zas něco napíšou, budu vás informovat.



A teď ještě ty poplatky za vedení hypotéky.

2 komentáře:

  1. TAk to jsu zvědavá, co ti napíšou. Mně jaksi ani nenapadlo, že je možnost odmítnout to, a jako ta ovce jsem si tam dojela a převzala.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem zvědavá, však uvidíme. Výplatu dávek mi zastavit nemůžou, říkala ministryně, tak nic neriskuju, tedy snad. Čekám, co bude, prý skupina senátorů podala stížnost k Ústavnímu soudu, jestli se nepletu. Ale jako, rozum nad tím zůstává stát, všichni to odhlasovali, schválili, odkývali a teď se diví. (Politiky myslím).

    OdpovědětVymazat