středa 19. září 2012

Zpomalený film

Tak to je přesná definice našeho Vítka. Na všechno má TOLIK času! Ne tak už já. Plánovat si větší časovou rezervu nepomáhá. A tak pořád opakuji, jako zaseknutá gramofonová deska: Oblíkej se, jez, kde máš bačkory... A on sedí a hledí, stihne u jídla probrat všechno důležité jako třeba proč mají zajíci rádi (naši) mrkev, proč je venku zima a nebo proč se lev jmenuje lev.
Dneska už toho bylo fakt přes míru, musela jsem se jít navečeřet do vedlejší místnosti.
Když potom seděl na záchodě, povzdechla jsem si k muži: "Jestli on se dožije dospělosti..." "Tak my ne!" dokončil za mě :o).

4 komentáře:

  1. :)))
    Mno, tak moje první reakce byla: "Vítek taky?? Petík v tom není sám??" :) Časová rezerva by nepomohla ani několikadenní místo několikaminutové :))) Jako já jsu fakt strašně ráda, že se tak krásně rozmluvil, ale v těchto chvílích se to "jaksi nehodí" :))))
    Tak přeju hodně trpělivosti a taky hodně dalších vtipných hlášek :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, díky, člověku je hned líp, když ví, že někdo má doma to samé :o)))) Teď jen vymyslet, jak to zařídit, aby se všichni zúčastnění dožili dalších let... ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím tě, jestli na to přijdeš, dej mi hned vědět!!! :))))

    OdpovědětVymazat
  4. I u nás jsme už zavedli tuto přezdívku :-))))

    OdpovědětVymazat