pátek 21. září 2012

Nečekané volno

Dnes jsem si vyšla jen tak s kabelkou. Ne s taškou na kočár, s opravdickou kabelkou. A neměla jsem v ní ani čistou plínku a dokonce ani náhradní bryndák. Šla jsem si jen tak, úplně bez mimina! Poprvé od doby, mám dvě děti. Nakrmeného Vojtu i Vítka jsem předala babičce a vrátila se až za celé tři hodiny. Výlet to tedy nebyl za úplně radostným účelem, šla jsem řešit něco pracovního. Mimochodem, už jste někdy řešili něco na finančním úřadě v pátek o půl druhé odpoledne? Velmi výživné to bylo, často jsem měla před očima tohohle smajlíka:

Marný...

No uvidíme, výstup ještě žádný není.
A Vojtíšek celou dobu spal, takže parádička.

2 komentáře:

  1. huráá, jít bez dítěte je balzám na duši.

    OdpovědětVymazat
  2. Bjani, gratuluji k malému volníčku a přeji ať jich je více (ovšem neprcovních) :-)

    OdpovědětVymazat