středa 8. února 2012

21., 22., 23.

Dneska jsem si vzala volno (nemoc se přestěhovala na mě a není mi dvakrát dobře, ale odpoledne už to bylo lepší) a šli jsme i na procházku. Smrčky na sněhu by byly ještě lepší, kdybych si k nim klekla, ale zas jako klekat si do sněhu...

f 2,8, 1/125 s, ISO: 100
Ta studánka pořád ještě není dokonalá, ale jelikož tam dal někdo smrkové větve, fotila se mnohem líp. Bohužel byla fronta na vodu, takže zas nic. Ale ten stalagmit je ještě pěknější než minule.

f 2,8, 1/4 s, ISO: 100
Fotky detailu mě prostě fascinují. Vždycky mě překvapí, jak málo stačí a jak působivě to vypadá. Pro příště úkol: zaměřit se na pozadí!

f 2,8, 1/3 s, ISO: 200
Soustředěný kreslíř


a jedno "výtvarné" dílo na závěr, přiznám se, že jsem koukala, doteď používal jednu barvu tak, že celý obrázek začmáral.

2 komentáře:

  1. Ty pastelky jsou super! Taky se mi moc líbí neobyčejně fotit obyčejný věci :)
    A kohout je krásnej!!

    OdpovědětVymazat
  2. Bjani, Vítek moc pěkně vybarvuje, to náš Matěj takovej machr není - moc ho to nebaví.

    OdpovědětVymazat