neděle 5. února 2012

18. 19. 20. Procházka

Naznali jsme, že dítě, ač není ještě zcela zdrávo, je nezbytné vyvenčit, jinak hrozí újma na zdraví rodičů.


Jenže drahoušek měl zas tu svoji náladu, takže na focení nějak nebyl moc čas, udělala jsem mnohem méně fotek, než jsem chtěla. Zvlášť je mi líto té studánky, jsou tam nádherné krápníky. Tak ale vzhledem k předpovědi počasí určitě budu mít ještě k focení příležitost.
Vítkova nemoc se zdá být už zažehnána, dva dny měl teplotu, první den 39,3 a byl viditelně špatnej, tak jsem ho osprchovala - nejdřív teplou a postupně jsem ubírala. K tomu tymiánový sirup a masáž s éteráky, ulevilo se mu a půl noci spal klidně. Pak se budil 2x do hodiny s tím, že má žízeň, ale pocitově teplý nebyl, měřit se odmítl. Ráno byl viditelně lepší, ale pořád se držel v posteli. V pátek už měl teplotu jen mírnou, noc naprosto klidná. V sobotu se mi ho ještě dopoledne podařilo udržet v posteli, odpoledne už vůbec. Teplota žádná, kašel a rýma trvá. Neděle - vymýšlivé čertisko, prohlášen za zdravého (až na rýmu a kašel), do školky zatím nepůjde. Zato mě je bídně, asi jsem na řadě.

Žádné komentáře:

Okomentovat