pondělí 30. ledna 2012

12.

Dnes ráno se mi povedla krásná fotka, jsem na ni velmi pyšná, líbí se mi mnohem víc, než stejná vyfocená na automat. Nedivte se, propadala jsem trudnomyslnosti, že furt nevím, jak co fotit, že sice nastavím správnou závěrku a clonu, ale že ten automat to má prostě lepší. No, nemá! První fotka automat, druhá jááááááá.

automat  f 3,2, čas 1/60, ISO 80

já f 3,2, 1/50, ISO 80, vyvážení bílé manuální
Na první fotce je ta obloha úplně mimo, realita odpovídá té mojí, manuální. A ještě jsem zkusila podle fototipu záběr na výšku, ten se mi taky líbí moc, nemůžu se nepodělit.

f 3,2, čas 1/100, ISO 80
Ta poslední by mohla být malinko ostřejší, pravda. Všechny tři focené ráno po sedmé z otevřeného kuchyňského okna, už mi začínala být poněkud zima, ale byl to velmi příjemný fotografický zážitek :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat