neděle 29. ledna 2012

11. Hokejista

f 5,6, 1/160s, ISO: 80


Už loni Vítek zkoušel bruslit na kačenkách, celkem mu to šlo, ale letos je vidět opravdu pokrok. "Chodí" tak, aby mu to klouzalo, je celkem rychlý, nebojí se, když spadne, dělá drahoty, ale ví moc dobře, že já ho zvedat nebudu, takže bez problémů vstane sám. Včera jsme řešili hlavně ty technické věci typu jak se správně drží hokejka (ještě, že jsem si vzala taky, nebyla jsem schopná z hlavy říct, která ruka má být nahoře a která dole), jak praštit do puku a tak. Ukazovala jsem mu, že má držet hokejku nalevo, já ji tam taky držím, ale jinak všichni okolo, ač taky praváci, drží hokejku napravo. No tak uvidíme, podstatné je, aby měl správný úchop, druhou stranu zkusíme později.
Dneska už odrážel puk zkušeně, dokonce měl i takový ten hráčský postoj, že si dá jednu nohu víc dozadu, aby měl větší stabilitu, škoda, že dnes jsem foťák neměla, ale byli jsme bruslit až za tmy (za světla se hrál hokej a tam je lepší se neplést), takže fotka by stejně byla bídná, vynahradím zítra.
Tak se zdá, že nějaké sportovní geny po strejdech podědil, každopádně to budeme podporovat!

f 5,6, 1/250 s, ISO 80


Všimněte si puku v bráně :-) Tady drží tu hokejku blbě, je to včerejší fotka, napomínala jsem jen občas, aby nebyl moc zpruzenej. Dneska už se sám ptal, jestli drží hokejku správně :-))

3 komentáře: