sobota 13. listopadu 2010

Pochvala

Musím se veřejně pochválit, dnes jsem umyla okna. Je obecně známo, jak to nesnáším, takže si veřejnou pochvalu zasloužím. A vůbec jsem byla velmi pilná, vařila, pekla, smažila, uklízela, hotová včelka.
Což mi připomnělo, v pondělí jsem si dala další kolo medové výstavy, tentokrát s mamkou, natrefili jsme tam na známého a tak jsme to měli s parádní přednáškou. Věděli jste, že včely se taky šlechtí? Jako je to logické, ale pro mě to bylo překvapující. Stejně jako informace, že včely (lépe řečeno matky) se taky inseminují.
Tento týden byl vůbec takový společenský, ve středu jsme měli příjemnou návštěvu, chlapeček stejně starý jako Vítek, zaznamela jsem, že Vítek si tu dětskou společnost užívá, což se potvrdilo v pátek na slezině matek s dětmi. Budu muset zapřemýšlet nad tím, jak ho víc dostat mezi děti.

2 komentáře:

  1. Chválím a gratuluji k oknům, u nás je to potřeba už jako sůl, umývám dvakrát ročně, víc na to nemám čas ani energii, též to nenávidím. A navíc je tu takový provoz, že bych to mohla dělat pořád a utvrzuje mě v tom i moje přečistotná tchýně, která je názoru, že je to zbytečné, protože jednou zaprší a okna jsou stejně zase špinavá :-) Jen musím počkat než tu dodělaj tu stavbu neb bych to mohla dělat zase. Jinak zajímavé poznatky o včelách. Co se týče Vítka a dětí to ti moc neporadím, my chodíme na cvičení, ale protože jsme věčně nemocní tak tam zas ted nepůjdeme. No, ale výborné jsou takové ty dětské kavárny. U vás, ale asi žádné nejsou že? Já mám v plánu v rámci začleňování mezi děti tam chodit min. jednou týdně, tak se třeba můžeme někdy domluvit. Ideálně do bublielendu na kounicově, je to tam super!!!

    OdpovědětVymazat
  2. U nás by šlo jezdit na cvičení pro prcky, jenže je to v pondělí dopoledne a to já musím být v práci :-/ Spíš sem přemýšlela, že bych se zkusila dohodnout ve školce, že by si tam šel pohrát, já bych tam byla samo s ním, třeba jednou týdně na tři, čtyři hodiny, ale nevím, jestli by to šlo, abysme jim tam nenarušovali program, jestli by jiné děti neměly problém s tím, že Vítek tam má mámu a oni ne, jestli by nebyl problém až by tam začal chodit beze mě, nebo jestli by mu to pomohlo, že je ve známém prostředí, no musím to promyslet pořádně. Nebo ještě pouvažuju nad organizací nějakých slezin matek s dětmi - to by taky mohlo jít.
    Na tu kavárnu se můžem dohodnout, to by bylo fajn. Taky sem si říkala, že by to chtělo jednou týdně nějaké děti :-) Ony jsou teda na plavání, ale tam mají ty děti neorganizovaného času na hraní tak 20 minut a to je houby.

    OdpovědětVymazat