neděle 7. listopadu 2010

Akční víkend

V sobotu jsme byli na Huberské jízdě v Jiraticích. Nějaké fotky z loňského ročníku můžete najít tady. Bylo to moc prima odpoledne, nějaké koňácké akce jsem se účastnila vůbec poprvé v životě, tolik všelijakých jezdeckých i tažných koní pohromadě moje oko ještě nespatřilo. Hostitelé byli úžaní, Vítek měl taky zážitek, dneska pořád předvádí, jak koníci skákali :-) Hodně se bavil s ostatními dětmi, což bylo skvělý nejen proto, že jsem měla vcelku klid, ale taky protože to znamená, že obtížné období "máma tady není" se zřejmě chýlí ke konci, pořádně to klepu do dřeva.
Dneska jsme byli plavat bez táty (lepší se to, řval jen trochu) a pak jsme byli na voňavé výstavě, koupili jsme ji perníčky a svíčky, prosklený včelí úl byl hodně zajímavý, Vítek měl dámskou průvodkyni (asi čtyřletou dcerku jednoho z vystavovatelů) a byli k sežrání. Zítra se tam asi otočím ještě jednou, měli tam moc pěkný věci, co by byly ideální jako vánoční dárek pro babičky. Vítek se tam velmi bavil s exponáty Horáckého muzea (úžasný stroj na čištění obilí měl kolem rozsypané zrní, no nádhera pro malýho kluka), až tak, že když jsem vyhrožovala, že tedy odcházím sama, když nejde on taky, tak jsem se dozvěděla, že mám tedy jít: "Mámo, běž pyč."
Najezdili jsme spustu kilometrů, ale máme fůru zážitků, príma víkend.

1 komentář:

  1. Moc pěkný, to by se mi taky líbilo! Jen by tam se mnou asi nikdo nešel :-(

    OdpovědětVymazat