neděle 31. října 2010

Jack

Já vím.
Je to americký svátek a proč a nač a co naše Dušičky a tak vůbec. Jenže mě se ty vydlabané dýně prostě líbí. A výroba mě hodně bavila. A tak jsme dopoledne zapálili svíčky na hřibitovech a večer jednu v "žetovi ucejne". Máte někdo tip na zpracování toho vydlabaného vnitřku? Semínka posuším, ale kompot vařit nebudu.
Dnešní plavání bylo zase s řevem, já vím, že to přejde a bude si to zase užívat, tento cyklus už jsme několikrát prošli, ale tentokrát už to trvá dlouho a přestává mě to bavit. Kdyby kurz nebyl už v půlce, zvažovala bych, že se na to vykašlem. Takhle to dochodíme, nakonec je to zaplacené. Zkusíme zvolnit tempo, asi je to mezi velkýma dětma na něj moc rychlý, příště zkusíme plavat se skupinou menších dětí a uvidíme.
Jinak, už topíme, má to své porodní bolesti, ale až bude všechno běžet tak, jak má, bude to asi o hodně lepší, než to bylo.

5 komentářů:

  1. Bjani, já celej ten vnitřek zpracuju- dýňová polévka (tu fakt milujem), zapečená dýně se smetanou a bramborem, kapr na dýni a brambor (to je dělaný v páře a nakonec zlehka opečený)... prostě dýne je mňam, mňam :-)... na netu je toho spoustu

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla jsem říct dýňová polévka,ale Lenka už mě předběhla :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Bjani a zrovna kompot je pro mně ta nejlepší pochoutka z dýně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mamka vaří z dýně jen kompot a dělá ho dost sladkej a já už to jaksi nemůžu (už ani ten Punťa to nechce žrát, viď Punťo, že už nechceš králíka).
    Dneska jsme měli dýňovou polívku, dýňové zelí (a králíka s bramborama :-)))) a dýňový perník.

    OdpovědětVymazat