úterý 26. října 2010

Bábovka

Vítka velmi začalo bavit pečení, nejradši peče bábovky. Ideální produkt, k přípravě je potřeba kuchyňský robot, který Vítek zbožňuje a je to nachystané dost rychle na to, aby ho to ještě bavilo a zbytky v míse jsou moc dobré.
Problém byl ve formě, měla jsem jen takovou tu dortovou, co se dá dolů jiný spodek, bábovka byla dobrá, ale jaksi nesplňovala moje estetické nároky.
Dnes jsem si vzpomněla na kameninové formy po babičce vzadu ve špajzu, že je tam asi i bábovka. A ono jo. Poctivá kameninová forma, se správnou patinou let. Bylo to, jakoby babička pekla s námi. Měla jsem trochu strach, jestli bábovka půjde dobře vyklopit, ale nebyl s tím nejmenší problém. A je překrásná, bábovka vypadá trošku jako kytička.
Bohužel se o tu krásu s vámi podělit nemůžu, čekala jsem, až trochu schladne, že ji pocukruju a vyfotím, ale to se nepodařilo, protože už je jí jen půlka, prohnal se tu mlsný bratr.

2 komentáře:

  1. Mám úplně stejnou formu a jsem s ní moc spokojená, jinak škoda té fotky :-) na mlsné bratry recept nemáš jak tak koukám

    OdpovědětVymazat
  2. Okukuju tvůj blog ...skvělé, další bogařka :)

    Škoda, že není ta fotka. Už jsem chtěla napsat, že nás navnadíš a nikde žádný obrázek. Jako by jsi četla myšlenky a hned to vysvětlila :))
    Já mám asi podobnou kameninovou formu taky, dostala jsem jí od tchýně, že prý je po bábě. Ale po které už nevím. No nevadí, hlavně, že jí mám a je fakt pěkná. Vidíš, mohla bych ji o víkendu vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat