úterý 11. března 2014

Kvásek - den první

Před lety mě zaujalo pečení kváskového chleba a moc jsem to chtěla vyzkoušet. V té době ještě nebylo slechu dechu po kváskové mapě a tak jsem se do toho pustila sama. Zkusila jsem to třikrát a dopadlo to pokaždé blbě. Návod jsem měla laboratorně přesný, hotová věda pro medvěda.
Přešly roky a nastala doba nehněteného chleba podle pana Cuketky. Přání zkusit to s kváskem ale zůstalo. A tak jsem dík FB skupině PečemPecen sebrala odvahu (kdo by taky mohl odolat té každodenní záplavě překrásných bochníků chleba???) a dnes jsem založila kvásek. Tentokrát bez vážení, měření, intuitivně, podle tohoto videa, tak uvidíme.
Protože správný kvásek má mít jméno, tak se seznamte s mojí Mařenkou :-)


Tak se holka snaž, ať se nám to vydaří!

1 komentář:

  1. Držím palce:-) Nám ještě pořád stačí ten nehnětený:-)))

    OdpovědětVymazat