úterý 11. února 2014

Zase ty masky

Letos to bylo napínavé. Nejdřív se chtělo jít za stegosaura. Pak za T - rexe. Nažhavila jsem mozkové závity a přemýšlela, jak by se taková maska dala vytvořit. Pak vedl gormit (netuším, co to je). Následoval transformer. Začínala jsem si zoufat, nemám ráda ty kupované masky z polyesteru. A pak, pak to přišlo. Pod vlivem Gumídků, kteří následují po Večerníčku, se Vítek rozhodl jít za rytíře. Zajásala jsem a výbornou myšlenku podporovala, jak jen to šlo.
Vyrobila jsem helmy. Taky koně. Brnění a meč.
Postřeh I.: není dobré stříkat barvu dovnitř helmy - Vítek měl stříbrné čelo a uši :-D.
Postřeh II.: některé barvy naštěstí na kůži nijak moc nedrží, moje prsty a Víťovo uši jsou toho důkazem.
Postřeh III.: batolatům nemá cenu se patlat se složitou maskou - Vojta si nechal helmu na hlavě max. 5 vteřin a meč, který jsem vyrobila olepením izolačky kolem vystřihnuté karimatky, mu vydržel 45 vteřin.
Ale užili si to rytíři moc!


Rytíř v obležení krásných dam...


Všimněte si čertovského výrazu rytíře Vojtěcha!


3 komentáře:

  1. Jéé, super masky!!! Povedly se ti dokonale, kluci museli být spokojení :) ... U nás teda nakonec vyhrál hasič a policejní záchranář - a taky dobrý :))

    OdpovědětVymazat