pátek 27. září 2013

Tři chlapi v chalupě

Včera jsem upekla štrůdl (tři nohavice) a dnes na mě ke snídani zbyl jediný kousek. Vítek prý snídal 5 ks, nevídáno. Vojta 3. Taky jsem pekla k večeři brambory, za syrova se do plechu tak tak vlezly. Muž se musel dojíst něčím jiným, bylo málo. Prý si mám uvědomit, že mám doma tři chlapy a že bych podle toho měla začít vařit, že vařím dobře, ale málo!
Počítám s tím, že množství připravovaného jídla bude nutné časem navýšit, ale překvapilo mě, že ta doba přišla už teď, když je jednomu chlapovi pět a druhému rok a půl, já myslela tak za 5 - 7 let!
Tak nevím, asi se budu muset poohlédnout po větších hrncích...


3 komentáře:

  1. Jó chlapi... ty toho sní... a počkej až budou v pubertě:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. U nás je to bohužel spíš obráceně, neustále popoháním do jídla, ale jindy sní vše a ještě si přidává :-)

    OdpovědětVymazat