středa 18. září 2013

Ramstein Rover 2013

Asi jste postřehli, že zase lítají ty "ramštajni" :-)
I u nás, nacházíme se v letovém koridoru, lítají často, ale nás nijak neruší, naopak.
Vojta letadla miluje, zastaví se v jakékoliv činnosti, bedlivě se rozhlíží a hlásí: "Leleledli" a pak "Není leleledli".
Zato Vítek: "Mámo, co je to za letadlo?"
Jak to mám vědět??? Moje odpověď, že nějaká stíhačka, ho vůbec neuspokojí a tak slíbím, že se podívám na internetu. Večer zkusím googlovat a nejsem moc úspěšná, strojů je na cvičení mnoho a mě se podaří vypátrat jen jak vypadá silueta grippenů, ale nemám pocit, že by to bylo jedno z letadel, které pravidelně vídáme. A tak vznesu dotaz na Leteckou základnu v Náměšti.
Hned dnes mi přišla pěkná odpověď, už vím, že nad námi létají jen české L-159, děkuji mjr. RNDr.  Introvičové, teď budu machrovat :o).
Kdyby se Vítek náhodou zeptal na vrtulníky, tak jsem připravená, mají tam jen tři typy a všechny jsou MI.

3 komentáře:

  1. Ty jsi matka činu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :))) Tak to by mě nenapadlo ptát se přímo na základně :))) Ale chápu tu potřebu nutně to muset vědět :))) ... Mimochodem u nás zrovna taky vedou letadla :)

    OdpovědětVymazat