pondělí 9. září 2013

Kočičí

Měli jsme báječného kocourka Huga (tři týdny), ale už nemáme.
Dostali jsme od babičky dvě nové kočičky, Edu a Edinu. Včera jsem zahlídla, jak obě běží do lesa za nějakými houbaři (kterých se tu o víkendu potulovaly snad stovky), bohužel se mi je nepodařilo odvolat zpět. Doufala jsem, že těm dotyčným musí být divné, když se k nim v lese přidala dvě přítulná koťata a pokusí se vrátit stejnou cestou. Marně. Byly u nás třetí den.
Ale když jsem dnes přijela z práce, zaslechla jsem mňoukání a z lesa se vrátila Eda! Dostala pořádně nažrat a doufám, že už ji courání po lese přejde. Uvidíme, jestli i Edina najde cestu zpět.

3 komentáře:

  1. Bjani, myslím, že když už se dokázala vrátit, tak si to už bude pamatovat. Držím vám palce ať už u vás zůstane. lucijena

    OdpovědětVymazat
  2. Kočičky od srdce závidím. Držím palce ať se i druhá kočička vrátí.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkujem!
    Druhá se zatím nevrátila a už s tím ani moc nepočítám. Jako škoda jí, ale tím, že je sama, víc lne k lidem a dneska si celé dopoledne hrála s Vojtou. A jelikož vím, že by do lesa následovala kohokoliv, tak se ji snažíme hlídat.

    OdpovědětVymazat