čtvrtek 28. února 2013

Víťova nová image

Tak jsme se ve středu těšili, že Vítkovi sundají sádru, ale nestalo se tak. Pan doktor na nás koukal trochu jako "cože tady už chcete" a mluvil něco o standardních třech týdnech... Nakonec má Vítek přisádrováno, původně měl jen dlahu, teď má celou ruku klepací, je nadšený, že na ni dá kreslit a původní obrázek dinosaura, co tam měl nalepený, zůstal pod novou vrstvou. A zasádrovaného dinosaura jen tak někdo nemá! To říkal i pán na sádrovně, tak to má váhu.
K tomu má od pondělí nové brýle a přál si nový sestřih, tak jsme to vzali z gruntu. Strejda se smál, že kdyby ho potkal, tak ho ani nepozná:





4 komentáře:

  1. No týýýýýýýý jo, já čučela jak blázen, co je to tu za kluka !!! Nepoznala bych ho ani omylem :-) Brejličky? Má nějaké dioptrie? A co že jste se rozhodli pro takový kraťoučký sestřih? Beru ale taky kluky strojkem, mně se ty krátké vlasy moc líbí a je to super bezúdržbové :-)

    Ef.

    OdpovědětVymazat
  2. Zjistilo se, že potřebuje brýlky, když dělali ve školce skreening, na očním se to potvrdilo, má astigmatismus a špatně vidí do dálky, jak jsem pochopila, tak se sčítají dioptrie a cylindr, takže mu to vychází 2,5 a 2,75. Asi mu to hodně pomohlo, protože je nosí sám od sebe. Předtím jsme teda hodně motivovali, jak se super, že bude mít brýle, pak si je sám vybral, i pouzdro, takže je frajer největší.
    A krátký sestřih - přesně jak píšeš, je to bezúdržbové a líbí se mi to. Babička s tím má ale trochu problém, ale ona si zvykne. Po narozeninách půjde na drn i Vojta.

    OdpovědětVymazat
  3. :-)

    Zvykla jsem si chodit k tobě na blog, moc hezky se to čte. Skoro až přemýšlím, že bych probrala všechny příspěvky, co mám na svém blogu za dva roky, a zveřejnila bych ho. I když, ony se dají příspěvky určitě i utajit, že? E.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, jsem ráda, že jsem někdo chodí :-) O tom zveřejnění popřemýšlej, já bych si tvůj blog četla moc ráda.

    OdpovědětVymazat