čtvrtek 19. července 2012

Retro-mimino

Potencionální švagrová se směje, že chudáček Vojtíšek musí nosit takový starý hadry (po nás), třicetiletý.


Čepice je po bráchovi a ty "opalovačky" jsem nosila já. Nevěřili byste tomu, jsou jak nový, byla jsem jediný jarní mimino. A ta bavlna, to je panečku rozdíl! Některý body, co nosil jen Vítek, jsou už skoro na odpis, různě se pářou, tyhle památeční opalovačky jsou ve skvělém stavu. Čepice je maličko jetá, ale krásně slaboučká, do těch veder. Ovšem střih, to je mazec. Mamka vzpomíná, jak ji škrobila, aby ten kšilt správně stál, tak na to mě nenachytá. Vojta mi v ní silně připomíná psa v ochranném trychtýři, jak sedí u gramofonu. A pak má Vojtíšek jednu obzvláště památeční plátěnou čepici (a ta se nemusí škrobit), kterou šila dědečkovi jeho babička, ručně prosím! Čepice je stará víc než padesát let a Vojtovi velmi sluší. :-)
Hacka, to je věc! Vojta dvoutýdenní.



Žádné komentáře:

Okomentovat