úterý 21. února 2012

Sníh

Když jsem se minulou středu vzbudila, byla jsem nadšená, že sněží. Nadšení mě ovšem opustilo ve chvíli, kdy jsem se vydali v poledne, když přestalo sněžit, pro vodu.





Na poslední fotce už je vidět, jak se sníh sfukuje, ale tohle byl ještě slabý odvar, jedna z nejklidnějších částí dne.
Před vchodem jsme měli nafoukáno sněhu po kolena, odklízení nám trvalo asi hodinu. Ve čtyři jsem na to naběhla znova, dobrý nápad, zabralo mi to jen 20 minut. Večer už jsem to vzdala a nechala na drahém muži.
Ve čtvrtek odklízel Petr ráno před odchodem do práce, takže mě to stačilo shrábnout jen jednou. I tak jsem si připadala na konci světa, ve středu jsme traktor viděli jednou až odpoledne, ve čtvrtek bylo ráno prohrnuto, ale jak foukalo, silnice byla sjízdná jen s řetězy.
Ale jinak jsou ty závěje moc pěkné...



Žádné komentáře:

Okomentovat