středa 1. února 2012

16. Důvěra

Tuhle kartu jsem dostala na podzim. Nejdřív jsem si toho obrázku ani moc nevšimla, teprve po bližším zkoumání mi to došlo. Ano, důvěra je moje velké téma, nechat věci plynout a věřít, že mají svůj smysl a že já je nemusím kontrolovat, to je se mnou ještě na dlouho :-)
Nejdřív byla připnutá v koupelně na zrcadle, ale před pár dny jsem ji chtěla mít u sebe pořád. Ovšem je trochu nepraktická a nerada bych ji poškodila. Pak mi došlo, kde je její místo. A tak si s ní zakládám Stadelmannčino Zdravé těhotenství a přirozený porod - už čtu po několikáté, konečně mám pocit, že některé informace mi v hlavě zůstávají :-)))

f 2,8, 1/4 s, ISO: 400
Velmi mě baví focení na blízko, ono to fakt umí fotit věci vzdálené 5 cm od objektivu! Projekt 365 přinese ještě mnohá překvapení, jak se zdá...

1 komentář:

  1. Focení hodně zblízka a focení malejch věcí mě taky fascinuje. Objevuju pak takový věci, pohledy, detaily, že se nestačím divit. Před chvilkou jsem zrovna upravovala fotku anilínovejch barviček z blízka :) To mě fakt baví! :) (Časem ji dám na blog.)

    OdpovědětVymazat