pátek 20. ledna 2012

4.

Měli jsme v garáži dlouhý žebřík a já jsem odmítla tam najíždět dokud tam bude. Žebřík už tam není a tak mě drahé dítě motivovalo k tomu, abych tam zkusila zajet. Nakonec se mi to celkem podařilo, na to, že musím couvat do zatáčky a do kopce, byla jsem na sebe docela hrdá. Vítek to komentoval tak, že se s tím šmrdlám (ano, tohle slovo opravdu použil) a dneska, když zajížděl táta, tak mi povídal: "Vidíš? Táta se tam nekrosní jako ty!" Psche! Chlapi jedni! Jednu věc teda nechápu, když muž zajíždí na místo u supermarketu, tak si nejméně dvakrát popojede, než je spokojený. Do garáže (na couvačku, do zatáčky a do kopce) prostě zajede na první pokus. 


Ptala jsem se, jak to dělá, podle čeho se směřuje, jen pokrčil rameny. Dobrá tedy, mužský a ženský mozek fungují odlišně, ale ty komentáře od tříletého muže bych si tedy vyprosila!

Žádné komentáře:

Okomentovat