středa 16. listopadu 2011

Besídka

Dnes byla ve školce besídka, Vítečkova první. Včera jsem se musela smát, když mi paní učitelka povídala, že Vítek nechce nic říkat, že tam bude asi jen tak stát, abych se prý nedivila. No, opravdu hodně bych se divila v případě, že by vůbec něco říkal...
Dnes tedy nastal ten slavný den, školka se zaplnila rodiči a děti předvedly moc pěkný program s podzimní tématikou. Všechny až na našeho chlapce, který po pár vteřinách po nástupu utekl ke mě do náruče. Stál vedle Zuzanky, která plakala a on to vždycky velmi těžce nese, že Zuzanka brečí (zvlášť ze začátku to pro něj byl fakt problém, asi že má potíže se udržet, když ta Zuzka pláče).
Uvidíme, jak to s ním bude na vánoční besídce...
Fotka těsně před útěkem...


Na závěr byl lampionový průvod, zamkli jsme zahradu, posvítili broučkům na cestu do pelíšků a prošli vesnicí. Moc pěkné to bylo, to už Vítka bavilo velmi, doma s lampiónem pilně trénoval, až jsem se obávala, jestli vůbec do průvodu vydrží.

3 komentáře:

  1. Tý jo, tak Vítek má za sebou první školkovou besídku! :) Bjani, nemá on k té Zuzance nějak blízko? Připomnělo mi to totiž Petříka, kterej vždycky těžce nesl Honzíkův pláč, když jsme ho koupali nebo když ho prohlížel doktor v poradně.
    Mimochodem super lampionová fotka! Proč mě nenapadlo takovou udělat? :/

    OdpovědětVymazat
  2. Pettie, dík za pochvalu fotky, trošku mě mrzí, že je taková máznutá, ale pytel blech s lampionama, to se nedá vyfotit :-))) Ale byla tam jedna maminka s pořádným foťákem, tak se chystám pak požádat o fotky, hodně mě zajímá, jak se povedly jí, ta dělala fotodokumentaci fakt poctivě.
    Jestli k ní má blízko, to nevím, on je na starší dlouhovlasé blondýnky a Zuzanka je stejně velká jako on (ačkoliv včera říkal, že Zuzanka je malá a malá a zatímco on je větší a větší)

    OdpovědětVymazat
  3. Bjani, týjo tak brzo besídka. To u nás nic, jen nás nutili na zahradě hrabat listí, za odměnu jsme si upěkli buřty, které jsme si přinesli :-)

    OdpovědětVymazat