pondělí 4. dubna 2011

Když jsem položila otázku "Kdo to udělal?", prcek mi odpověděl "Vítet"
Posledních pár dní ale slyším "Jááá"
V sobotu jsme vyměřili, kde přesně bude stát domeček. Musíme dost nahoru, pozemek je pod cestou a svažuje se k rybníku. Když jsem viděla hotové lavičky, propadla jsem lehké depresi, tam padne betonu a kamení...
Ale už jsem zas optimista.


Včera se mi podařilo najít krásné zavité kočičky na Květnou neděli, byl to skoro zázrak, hledali jsme dlouho. A k tomu ještě jsme narazili na spoustu mravenišť, blízko je Lesní park Šebeň, ale tohle je ještě něco jiného, jedná se o součást naučné stezky Bobrová a našla jsem přes google, že je tam 180 obydlí mravence pospolitého. Naučná stezka je práce žáků bobrovské základky.
Škoda, že jsme neměli foťák. Určitě se tam ještě vypravíme, byl už čas na kaši, tak jsme spěchali. Vidím to na výlet na kole.

1 komentář:

  1. Super, určitě to půjde jako od ruky! A na mraveniště bysme taky někdy mohli!

    OdpovědětVymazat