čtvrtek 24. února 2011

Třikrát sláva

Dneska nám přišlo ohlášení stavby, hurá, hurá, hurá!!! 
A řežeme dřevo, už druhé odpoledne na takové blízké malé pile. Jde nám to celkem od ruky (jo, taky se účastním, připadají na mě pomocné práce typu zameť, odnes...), ve středu jsem nafasovala horu katalogů dveří, dlaždiček, nátěrů, podlah, musím se tím prokousat. Zase jsme o kus blíž k hotovému domečku.
Vítek měl dvoudenní střevní chřipku, už je dobrý. Dneska tu byla na návštěvě známá se stejně starým Tomáškem a kluci se ponořili do hraček a vůbec nás nepotřebovali, bylo to úžasný, vůbec se nehádali (teda nakonec trošku), ale půjčovali si věci, žádný vztekání, strkání, břeštění. Mám z toho fakt radost, evidentně potřebuje jiné děti jako sůl, tak si říkám, že by tu školku mohl zvládnout.
K té školce, je to zvláštní, já mám na školku blbé vzpomínky (to není až tak zvláštní, chodila jsem až jako předškolák a vůbec nechápala, co tam jako dělám), bavila jsem se o tom s kamarádkou a ona má úplně stejnou zkušenost, taky chodila jen do předškolní třídy, zato její bráchové, kteří chodili od mala, problémy neměli.
Tak to beru jako znamení ;)

1 komentář:

  1. Ještě jednou gratuluju a co se týče školky tak já byla od 3 let ve školce a taky na to nemám nějaké špatné vzpomínky, možná že prostě jak už je to dítě starší a rozumnější tak si mezi těmi tříleťáky připadá divně ....

    OdpovědětVymazat