pondělí 7. února 2011

Focení

Tak jsem se rozhodla, že se naučím fotit. Že přestanu používat automat a naučím se nastavovat clony a časy a tak vůbec. Nějakou odbornou literaturu mám už dlouho, ale ono to bude spíš o zkoušení, a tak jsem se do toho dala. Jeden večer jsem fotila natahovacího žraloka, ale žádného pořádného výsledku jsem se nedočkala (už vím proč) a dnes bylo krásně a tak jsem se pokoušela realizovat venku. Zatím mám pocit, že začínám lehce tušit, ale tušení je velmi matné zatím. Jinak jsem si připadala drobet jako cvok, protože jsem pořád přecvakávala a přecvakávala a přecvakávala.
Sousedovic Beník. Byl moc rychlej, takže je zaostřeno na popelnici a ne na psa.


Tahle se mi myslím povedla nejlíp z celé série. 


Dostat na jednu fotku dva hádky zaujaté zbytkem sněhu tak, aby byli oba aspoň trochu ostří a ještě to k něčemu vypadalo, je téměř nemožné.


A nakonec pokus o kompozici. 
 Řeknu vám, bude to oříšek!


Stejná fotka jako ta druhá, ale trochu řízlá a hned to vypadá lépe, že jooooo? :-)

2 komentáře:

  1. Bjani, držím palce!
    Taky bych chtěla umět lépe pracovat s foťákem. Odbornou literaturu mám doma mraky, ale praxe je praxe. Chce to furt jen cvakat, cvakat a pak v PC mazat a mazat :) To mi říká můj muž.
    Já s tím asi taky brzo začnu a už vím, kdo bude mojí modelkou ;)
    Na netu jsem našla fajn projekt http://www.simplymodernmom.com/category/glimpse-into-motherhood/
    docela se mi ten nápad líbí
    Takže Bjani, do toho a už se těším na další fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Bjani, určitě to půjde, já taky pořád fotím na automat (plus občas na makro) a to mám foták za desítku .... chce to zkoušet, držím palce ať to jde!

    OdpovědětVymazat