neděle 21. listopadu 2010

Zase plavací

 jak jinak v neděli, že? Ale tentokrát pozor, bude změna, příspěvek plavací bude tentokrát pozitivní! HURÁ, HURÁ, HURÁ!!! (ten caps locku je zcela namístě) Vítek ve vodě blbnul, smál se a dělal blbiny a vůbec si to užíval, z čehož máme všichni (nejen já s Petrem, ale i plavačky) velkou radost. Minulou lekci jsem mu slíbila, že se vůbec nepotopí, a do vody šel jen s tátou a ten slovo dodržel a děcko mělo celou dobu suchou hlavu. Dneska jsme šli všichni, nepotápěli se, tedy Vítek se nepotápěl, my velcí jo, probíhalo to velmi dobře, vymýšlel si, jaké bude dělat blbiny, takže jsem v samém závěru neodolala a potopila jsem ho. Jelikož reagoval dobře, potopili jsme se spolu ještě několikrát. Super, super. Dopoledne jsem si říkala, že jestli s tím ječením nepřestane, dochodíme kurz a už další nezačneme, ale dnešní lekce mě opět naplnila optimismem. Jo jooo, všechno má svůj čas.

3 komentáře:

  1. Gratuluji, snad mu to vydrží!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat